2015. április 22., szerda

Sokat önkénteskedek a civil szervezetben

Fotó: önkéntes felvétele rólam az MTI-nél
Néha nagyon eltudok fáradni napvégére, mert egész nap úton vagyok, hogy újabb lehetőségeket, embereket, szervezeteket ismerjek meg és kipróbáljak új dolgokat. A blogot is csak késő este vagy korán reggel tudom írni. Annak azért nagyon örülök, hogy sok fiatal gratulál és elismeri a munkámat, amiért pénzt nem kapok, de nagyon sokat nyerek vele. Ma is annyi mindent csináltam, hogy már a beszámoló megírásánál is át kell gondolnom, hogy miről számoljak be. Például ma a Föld Napja alkalmából a Műzeumkertbe (Budapest) is kilátogattam, ahol nagyon hasznos dolgokra és emberekre találtam. A végén még fröccsöt is ihattam. Estére meg maradt az ifjúságkutatás és a Csoki Guinness kampányolás a Deák téren Budapesten. 

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com