2015. április 13., hétfő

Sok szakmám és hobbim van (,de minek)

Fotó: önkéntes felvétele rólam (főiskolásként)
Lehet, hogy pszichológusnak, vagy karrier-tanácsadónak kellene lennem, hogy tudjak választ adni, hogy miért az a szakmám és hobbim, ami. Az esetemben biztos vagyok abban, hogy korábban még nem tudtam eldönteni, hogy mi legyek nagykoromban. Ezért is kezdtem el tanulni (szakács, cukrász, vendéglátó menedzser, ingatlanközvetítő, gyermek- és ifjúságvédelmi ügyintéző, titkárságvezető, számviteli ügyintéző stb.), mert nem tudtam eldönteni. A hobbi is menetközben alakult ki, ami összefügg az életcéljaimmal és a klubban nyilvánul meg. Azonban a mai napig nem vagyok abban biztos, hogy már megtaláltam biztosan mindkettőt. Persze az egyetemi választásom az tudatos volt, mert a korábbi tanulmányaimhoz akartam kapcsolni kiegészítve műszaki felsőfokú végzettséggel. Miért ezeket (a lehetőségeket) választottam és mit választanék, ha most kellene, vagy akarnék? Az idő majd megmutatja. 

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com