2015. április 21., kedd

Az önéletrajzomat is írom a blogban


Klubalapítóként sokáig nem értettem, hogy az ismerőseim miért nem értenek meg, illetve miért csinálom a klubot. Mára már megértettem azt, hogy akit - motivációját - nem ismernek, azt nem is lehet igazán megérteni. Ezért döntöttem úgy, hogy a klubban blogíráson keresztül megírom az önéletrajzomat, ezzel is lehetőséget és példát mutatva. Így talán többen megértenek és meglátják bennem, amit csinálok a lehetőséget és akár önkéntesen csatlakoznak az önéletrajzom írásában. Az önéletrajz azért is jó nekem, mert így magamat is jobban megismerhetem és összerakhatom az életemet. Nem félek attól, hogy esetleg visszaélhetnek az önéletrajzomban leírtakkal, bár óvatosságra intem magamat, mivel nem bízhatok meg mindenkiben. (Egyébként a tapasztalt visszaélésekről igyekszem besizámolni, hogy ezzel a biztonságos blogírás veszélyeire felhívjam a figyelmet a civil szervezettel.)

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com