2015. április 16., csütörtök

Amiért nem lettem fodrász, bár még lehetek

Fotó: B.T. - Kálmán sikeres fodrászvállalkozás születésnapján
Manapság az eszembe szokott jutni, hogy milyen szakmát választanék, ha most kellene választanom. A családomban szinte mindenki fodrász - a "fogadott" bátyám (nevelőszüleim fia) különösen sikeres a BioHair vállalkozással-, azonban ez korábban eszembe se jutott, viszont nagyon sok minden akartam lenni, így tanár, pszichológus, szociális munkás, könyvelő, műszaki menedzser (GANF-ra felvételiztem), gépészmérnök (felvettek Gödöllőre gimi után, de nem mentem, mert csak azért felvételiztem, hogy engem is felvegyenek valahova), miniszterelnök stb. Aztán olyan szakmákat kezdtem tanulni, amik praktikus tudást adhatnak, Cukrásznak is akartam tanulni általános után, azonban ennek egyéb okai voltak (gyakorlati hely biztosítása vidéken, érettségi gimiben fontosabb lehet stb.) - később persze ösztöndíjjal megcsináltam alapítványi iskolában Budapesten.  Szóval nem olyan egyszerű pontos képet adni a szakmaválasztásomról, mert számtalan körülmény volt. Gyerekként még pályávalásztási tanácsadáson is voltam, ahol teszteket kellett megoldanom és abból hoztak ki valamit. Ha most kellene választanom, akkor akár a fodrászatot is választanám, illetve olyan szakmát, amilyen hivatalosan nem létezik, illetve szerintem mint vállalkozásként nem tevékenykedhetnék olyanban (persze ebben nem vagyok biztos még). 

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com