2015. április 21., kedd

Magyar földbirtokos vagyok örökség miatt

Fotó forrás
Teljes árvaként mindig is érdekelt, hogy mi volt a családommal, mi miért történhetett az életemben. Korábban már családfakutatásba kezdtem, amivel szépen haladtam előre, most egyenlőre megálltam. Ami viszont ennél is érdkesebb, hogy egy teljesen véletlen - számomra - miatt kiderült, hogy szántó és szőlő ingatlanokat örököltem még nagyanyám részéről. Ahogy annak is utánnajártam, hogy ő már nem élhette meg a születésemet, mivel kb. félévvel előtte halt meg. A hagyatékról közjegyző jóvoltából értesültem, mivel valaki uniós támogatás miatt ki akarta vágatni a területen található szőlőket, mivel az elvileg nem, csak a föld a tulajdonom. Viszont a támogatást csak a tulajdonos beleegyezésével lehet kivágatni. Szóval így jártam. Az örökölt terület nagysága kb. két hektár. 

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com