2015. április 19., vasárnap

Itt a tavasz, kezdjünk el sportolni - futóversenyen

Fotó: T.K. - Futóversenyen
Vasárnap korán reggel mi jutott eszembe, kimentem futóversenyre a Margit szigetre, miután a tévéből értesültem a nagy rendezvényről. Amikor kiérkeztem futócuccban és jelentkezni akartam, akkor döbbentem rá, hogy legközelebb jobban kell  megszerveznem, megismerni a sportlehetőséget. Indulni akartam a 7 km-es távon, de csak délután indították volna, a nevezésért amúgy 4,500 forintot kellett volna fizetnem. Végül elálltam tőle, mert angoltanulást fontosabbnak tartottam ma. Azonban nem csüggedtem, mert futottam a szigeten. Szerintem amúgy a verseny nagyon sikeres volt és jó hangulatban zajlódhatott. Legközelebb jobban felkészülök. Még az is lehet, hogy ismerőseim is velem tartanak majd. 

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com