2015. április 21., kedd

Hogyan indultam neki külföldre dolgozni

Fotó: T.K. - Burger King től külföldre
Minden kezdet nehéz, így ennek a cikknek a megírása is. Már kicsit nehéz pontosan visszaemlékeznem, hogyan is indultam neki külfölnek. Az biztos, hogy volt végzettségem (szakács, cukrász stb.), tapasztalatom (3 év Sziget Fesztivál) és bátorságom (mert az egyetem mellett dolgoztam az első magyarországi Burger Kingben Budapesten a Nyugatinál, majd azt feladtam egy óránkénti ötforintos fizetésemelés után egy jól sikerült cégesbuli után). Egy utazás és munkaprogram keretében indultam neki a nagyvilágban. A lehetőséget a klubon keresztül találtam meg, mivel akkor már aktívan foglalkoztam lehetőségekkel és kapcsolatépítéssel. A Burger Kingben diákként is sokmindennel megismerkedhettem, többek között a kitartást és egy multi környezetben való munkavégzés körülményeti

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com