2015. április 25., szombat

Gyermekvédelmis szakdolgozatot írtam Egerben

Képforrás: gardonyi.eger.hu
Amikor gyermek- és ifjúságvédőnek tanultam Egerben a Gárdonyi Géza Ciszterci Gimnáziumban, akkor a képzés végére szakdolgazatot írtam a Gyermekjóléti és Családsegítőről. Így volt lehetőségem jobban megismerni azok működését, illetve a területhez kapcsolódó lehetőségeket. Tegnap egri látogatásom során fel akartam keresni őket, de már nem ott voltak, ahol korábban még a szakmai gyakorlatomat is végeztem (a Gyermekotthonban is voltam, így könnyebben találkozhattam az önéletrajzomhoz szükséges információkkal). A végzettségem miatt sokkal nagyobb felelősségem van, hogy bizonyos esetekben megfelelően cselekedjek, tudjam hova fordulhatok. 

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com