2015. április 26., vasárnap

Csecsemőotthonban és árvaházban is nevelkedtem

Fotó: T.K. - útban a csecsemőotthon felé
A pontos információnak még utánna kell járnom, de az biztos, hogy gyerekkoromban csecsemőotthonban és intézetben (árvaházban) is nevelkedtem Egerben majdnem 7 éves koromig. Az általános iskola első évfolyamát is egy ahhoz kapcsolódó iskolában végeztem, majd Hatvanba kerültem a nevelőszüleimhez. Többen akartak örökbefogadni, illetve családbafogadni, azonban - tudomásom szerint ez a viselkedésem miatt nem volt olyan könnyű -, majd végül egy helyen megmaradtam, akiknek a mai napig nagyon sokat köszönhetek, a Binder családnak, amiért gyermekükként felneveltek. Ma már azok az intézetek nem működnek ott. Az intézetben most lakások vannak. 

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com