2015. április 23., csütörtök

Az Operában jártam - jól éreztem magam

Fotó: külfölfi felvétele rólam az Operában
Tegnapelőtt végre eljutottam az Operába Budapesten. Az érdekesség, hogy ezt már annyiszor tervezetem és szinte mindennap elmegyek előtte, amikor megyek angolt tanulni. Most valahogy összejött, mert délután elmentem egy idegenvezetésre (megismerkedtem az intézménnyel és a történetével) angolnyelven, majd este angoltanulás után megnéztem a Juneau előadást potom pénzért (300 HUF diákigazolvánnyal). Tök jó volt, mert az előadás is érdekes volt és ráadásul angolul is tudtam tanulni, mivel a szöveget lehetett így is olvasni. 

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com