2015. március 28., szombat

Szeretem Magyarországot, azonban külföldet is

Fotó: T.K. - Golden Gate Bridge San Francisco-ban
Vitákat szoktam hallani arról, hogy miért megy ki valaki külföldre. Az okok sokfélék lehetnek. Ha én nekiindulok külföldnek, akkor arra gondolok, hogy Magyarország egy kicsi ország a nagyvilágban. Viszont élet létezik azon kívül is - függetlenül attól, hogyan viszonyulok az (szeretem  Magyar)országhoz. Amikor külföldre készülök, akkor az korántsem kockázatmentes - de ehhez nem kell itthonról elmenni -, bátorságra és felkészültségre stb. van szükség. Az életfilozófiám, miszerint ismerd meg a való(s) világot, és élj a lehetőségekkel, számomra kellő motívációt ad eljutni és megismerkedni a világ más helyeivel, dolgaival. Persze másikoldalról azzal is találkozhatunk, hogy jobban lehet keresni külföldön, mint itthon - vállalva valamennyi kockázatot, ami nagyobb lehet mintha itthon maradnék. Összességében úgy vélem, hogy külföld teli van lehetőségekkel, amiket nem feltétlenül lehet Magyarországon (hasonlóan) megtalálni. Ám ettől szerethetem és nem leszek "hazaáruló". A gondolkodásomat nagyon meghatározza a kivétel lehetősége is, amikor olyan lehetőséggel foglalkozik valaki, amivel csak nagyon kevesen (határokat betartva, veszélyek megismerése). Az más kérdés, hogy emiatt többel nem is tudok foglalkozni részletesen.


Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com