2015. március 24., kedd

Különleges karrierépítés, de hogyan

Fotó: szabadság innen és túl - New Yorkban Kálmán
Emlékeimben ott él egy-egy döntéshelyzet, amikor szembesültem azzal, hogy nem tudtam eldönenti milyen szakmát válasszak, milyen iskolába jelentkezzek. A családomnak köszönhetően - az érettségi megszerzését támogatták - szabadon dönthettem arról, hogy milyen karriert építsek. Sok mindenbe belekóstoltam - nyolcnál több szakmát szerezve -, így nem tudtam egy dologban igazán kiemelkedni. A sokféle tudás megszerzése új karrierút kiépítését vevíti elém. Olyan valamit kell kitalálnom, amiben a különböző tudást összeegyeztethetem és bővíthetem. Járni a saját utat nem egyszerű szemben azzal, hogy ismert úton könnyebben fókuszálhatok a célállomásra (pl. ügyvéd, orvos, mérnök stb.) Azt kell ennem egy "szabadvilágban", amit főzök magamnak!?

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com