2015. március 26., csütörtök

Előadáson a Nemzeti Közszolgálati Egyetemen

Fotó: Behán Tamás felvétele T.K. a NKE -nél
"Európa a világban, a világ Európában" - Nemzetközi feszültségek vizsgálata a közszolgálat egyes ágazatainak bevonásával című előadáson vettem részt, amit a Szakkollégiumi Együttműködési Fórum szervezett. A négy előadás során olyan témákat hallgathattam, amik foglalkoztak a multikulturalizmus problémájával, a migrációval, a bevándorlással és a jövővel, továbbá a terrorizmussal (annak természete és típusai, a Charlie Hebdo, a radikális iszlám, a média szerepe stb.), ismerkedhettem a TEK felépítésével és terrorelhárítási műveletekkel. Többoldalas jegyzetet készítettem, amiről nehéz lenne itt beszámolót írni, azonban nagyon sok dologra felhívta a figyelmemet és az óvatosságra int. Senki nem lehet biztonságban, mert a terrorizmus lehetőségeit nem tudjuk kiismerni és teljesen kivédeni. Az előadás végén jobban megéreztem a terrorizmus félelmetes lehetőségét, ami életveszélyes.  

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com