2015. március 28., szombat

A divat és az öltözködés az életemben

Fotó: szelfi magamról valahol Európában
A bőség zavarában tudok lenni, amikor a divat és az öltözködés jut az eszemben. Még gyerekként nem annyira érdekelt hogyan öltözködtem, mert csak zavart hogy divatos cuccot vegyek magamra - kényelmetlenül éreztem magam. Mára annyira változott a személéletem, hogy felfedeztem a divat és  az öltözködés lehetőségét. Kevésbé érzem magam kínosan és kényelmetlenül, ha új ruhadarabokat ölthetek magamra, sőt jó látni, ha az emberek is adnak magukra. Az öltözködés nem feltétlenül csak pénz kérdése, szoktam secondhand-ba, turkálóba járni, ismerősöktől átvenni is. Alkalmazkodva a jelenlegi életformámhoz, túl sok ruhát nem tárolhatok, viszont érdekelnek a divatos cuccok. 

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com