2014. január 8., szerda

"HEURÉKA!" távönkénteskedési projekt

Képen: Arkhimédész
Álmomból ébredtem fel és kiáltottam magamban, hogy HEURÉKA!, mert valahonnan emlékeztem erre, de nem tudtam, hogy kitől és miért. Ezért a neten gyorsan utánanéztem és rátaláltam a válaszra. Ettől kezdve megtaláltam a tegnapi önkéntes találkozón beszélt iskolai közösségi szolgálattal kapcsolatos távönkénteskedés projekt nevét, amitől boldog lettem. Mert az ókor egyik legnagyobb matematikusa és műszaki alkotója valószínűleg sohasem rohant végig az utcán „Heuréka!” felkiáltást hallatva, azonban ez velem megtörténhetett volna, ha már nem az ágyban feküdtem volna. "Megtaláltam!"

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com