2014. január 27., hétfő

Erkölcsi bizonyítvány a legrövidebb idő alatt

Fotó: T.K. - Központi Okmányiroda Budapesten
Ma sikerült a legrövidebb idő alatt hozzájutnom az erkölcsi bizonyítványomhoz, amiben nem buktam meg. Az eljárás soron kívül volt a budapesti központi okmányirodában. A csekk 4,400 forintba került, amit a közeli postán tudtam már pénteken kiváltani. Sorszámot már korán reggel hétkor kértem és nyolc után már szinte sorra is kerültem. Egyébként az erkölcsihez - ami munkavállaláshoz kell - több nap után juthattam volna. Az erkölcsi bizonyítványról itt is olvashatsz. 

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com